1. Moet ik een account aanmaken om bij jullie te winkelen?
Nee, dat hoeft niet. Je kunt aankopen doen en telkens als gast afrekenen.
2. Hoe maak ik een account aan?
Klik op “Inloggen/Registreren” gevolgd door “Account Aanmaken” en vul je persoonlijke gegevens in.
3. Hoe plaats ik een bestelling?
Zoek de artikelen die je wilt en voeg ze toe aan je winkelwagen. Wanneer je klaar bent, kun je naar je winkelwagen gaan en afrekenen. Controleer en zorg ervoor dat alle informatie correct is voordat je je aankoop en betaling bevestigt.
4. Ik heb problemen met het toevoegen van artikelen aan mijn winkelwagen.
e kunt artikelen toevoegen zolang ze beschikbaar zijn. Het kan voorkomen dat een artikel in iemand anders’ winkelwagen zit, waardoor de status wordt weergegeven als “Tijdelijk Niet Beschikbaar”.
5. Hoe betaal ik voor mijn bestellingen?
Wij accepteren betalingen via Mollie (Ideal, Klarna, Bancontact, EPS …)
6. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Helaas kunnen wij een bestelling niet annuleren zodra deze is geplaatst. Dit stelt ons in staat om je bestellingen efficiënt te verwerken en fouten te minimaliseren. Het is raadzaam je bestelling te controleren voordat je deze plaatst.
7. Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?
Voer de kortingscode in bij het veld “Kortingscode” en klik op “Toevoegen” op de pagina van je winkelwagen voordat je doorgaat naar afrekenen. Let op: wij kunnen de kortingscode niet handmatig toepassen als je deze tijdens het afrekenen bent vergeten in te voeren. Zorg ervoor dat alle informatie correct is voordat je je aankoop bevestigt.
8. Hoe weet ik of mijn bestelling is bevestigd?
Nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je een bevestigingsmail van ons om te bevestigen dat je bestelling is ontvangen. Houd er echter rekening mee dat bestellingen pas worden verzonden wanneer je creditcardbetaling is goedgekeurd en het factuur- en afleveradres is geverifieerd. Als je een geregistreerde gebruiker bent, kun je de status van je bestelling ook controleren in “Mijn Account”.
9. Wanneer wordt mijn bestelling verwerkt?
Alle bestellingen worden binnen 2-4 werkdagen verwerkt, exclusief weekenden en feestdagen. De genoemde tijd is gebaseerd op Netherlands-tijd (UTC/GMT +1 uur).
10. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
De standaard bezorgtijd via de koerier is ongeveer 5-6 werkdagen en de België koerier ongeveer 6-7 werkdagen vanaf het moment dat je je bestelling plaatst. Dit geldt alleen voor alle leveringen binnen Netherlands. Voor internationale leveringen is de levertijd afhankelijk van onze logistieke partners en hun filialen.